2015. július 9., csütörtök

Könyvkritika :Licia Troisi - Sárkánylány

Ebben a részben egy könyvkritikát olvashattok, de nem igazán jó véleményűt. Tehát aki esetleg szereti ezt a könyvet, az ne olvassa tovább!
(SPOLER MENTES)

Az alap sztori :
,, Sofia lassan kinyitotta a szemét. Repült. Szárnyai verdestek a levegőben, alatta pedig kirajzolódott a romok labirintusa. Nem tudta elhinni...
Olyan természetesnek érezte őket, mint kezét lábát. Szépséges, valódi, erős szárnyak voltak. És hatalmasak. Thuban szárnyai. Ezeket látta álmában, ezek a szárnyak repítették éjjelente a fehér város fölött.
Elragadottan felkacagott, és egy pillanatig még azt is elhitte magáról, hogy valóban különleges."

Na, igen. Az alapsztorival nincs is semmi baj... De amikor elkezded olvasni...
Az első ami nem tetszett benne, hogy olyan nevek vannak benne, amit meg kell tanulnod, hogy megjegyezd. Nem, mind, de van... Most ki az aki elsőre megjegyzi azt, hogy Nidhoggr?
Talán még nekem azért sem tetszett, mert egy tizenhárom éves kislány szerepébe nem tudom beleélni magam.. bár ez korfüggő, szóval....
A történet, úgy ahogy elfogadható... de szerintem unalmas.. vannak benne jó részek, de nem olyan izgalmasak hogy majd' megőrülsz hogy olvashasd. Pedig általában azok a könyvek a jók.

Értékelésem : 2

(Azt azért jó tudni, hogy egytől ötig értékelek)

Szóval ez csak egy rövidke véleménykifejtés volt, ha te esetleg olvastad a könyvet és tetszett, akkor bocsi a kritikáért, de nekem ez volt a véleményem :-)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Én már nagyon rég olvastam ezt a könyvet, 11-2 évesen, és úgy emlékszem nekem tetszett, bár az tuti hogy az utolsó pár részt nem olvastam. A borítóját imádtam, erre emlékszem :) nagyon érdekel a szempontrendszered :) ne kérj elnézést a véleményedért (legalábbis ne egynél többször) mert úgy veszít a hitelességéből. De ez csak egy apró tanács remélem nem bántalak meg vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem bántottál meg, sőt! örülök, hogy írtál, megfogadom a tanácsodat :D

      Törlés

Ha bármilyen megjegyzésed, építő kritikád, esetleg kérésed van,hogy melyik könyvet véleményezzem, írd le nyugodtan! :D